Inici > Jocs, Vídeos > Tron 2.0

Tron 2.0


Aquest és un dels meus videojocs favorits que es diu Tron 2.0.
Però tinc un problema per conectarme a Internet amb els meus amics, i si algú té la solució per arreglar-ho, que m’avisi. Estic utilitzant una demo que té partida d’un jugador i multijugador (versió 1.01). Tinc que baixar-me una altre demo o fa falta el joc complet?

Categories:Jocs, Vídeos Tags: , , ,
  1. avm1482
    16 Desembre 2009 a les 12:18

    joooooooooooooooooo!!
    JO el volía tindre peró el meu ordinador no em deixa!!

  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

